sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

El bebek gül bebek şiiri

EL BEBEK GÜL BEBEK

Seni ölümüne seviyorum,
ugruna alev alev yanıyorum,
koşa koşa gel seni bekliyorum,
Çabuk gel el bebek gül bebek

Tütüyorsun gözümde gönlümde,
Tek ümidim tek neşemde,
Sensiz varım yoğum her şeyimde,
İnanarak gel el bebek gül bebek

Bu nazlanışın beni öldürecek,
Dev ateşlerde yakıp kor edecek,
Yaktıkça yakıp küle döndürecek,
Bile bile gel el bebek gül bebek

(DEMYANLİ) İBRAHİM ÖZDEMİR

İbrahim Özdemir 2

Leave a Reply

Tag Cloud

