sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Bu Defa Çok Başka Anne
İlk defa karanlıktan korkuyorum
İlk defa yanı başım da değilsin anne
İlk defa ayrılığa düşmedim belki
Bu defa çok başka bambaşka anne

Ben pek ağlamazdım, sen ağlatmazdın
Ama senden ayrılalı çok oldu anne
Bu defa ellerim neden kırmızı
Gözyaşı böylemiydi, böyle mi anne

Ağlayarak uyandığım günleri hatırla
Hatırla benimle ağlardın anne
Bu gece çok başka uyandın yine
Bu gece benimle gel ağla anne

Büyümedim ki ben büyüyemedim
Sevdikçe küçüldüm küçüldüm anne
Ben senin küçüğün değil mi idim
Bari sen ellerimi bırakma anne

Anne ayrılıktan bahseder miydin
Unuttum birazcık gel söyle anne
Meğer hep boynuna sarıldığımda
Ayrılığa ağladın ağladın anne

Bu kaçıncı günü unuttum ayrılığının
Unutmadım aklımda aklımda anne
Neden konuşmuyor ki artık benimle
Onunla sen konuş sen konuş anne

Anne ben şimdi çok yalnız kaldım
Sana da yük oldum değil mi anne
İçinde sen beni saklamadın mı?
Bıraktın kayboldum tükendim anne

Ayrılırken sen den öğrendim bunu
Büyümedim ben hala küçüğüm anne
Senin gibi bir köşede büktüm boynumu
Senin gibi karanlıkta ağladım anne

Yine kulağıma ninni fısılda
Yine beni avut yoruldum anne
Bu gece uykuya sen daldır beni
Bu gece seninle öleyim anne
Ne olur bırakma tut beni anne
Tut beni yoruldum yoruldum anne
Elimi bırakma tut beni anne
Bari sen yanımda kal kal gitme anne

Elest Berr

Leave a Reply

Tag Cloud

