sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Keşke Baba Olmasaydım

Keşke Baba Olmasaydım
Sıkıntım çok gönlüm darda
Gözlerim hep uzaklarda
Bu ortamda bu şartlarda
Keşke baba olmasaydım

Geçti ömrüm yürümekle
Çamur batak kürümekle
Masum,mağdur bu yürekle
Keşke baba olmasaydım

Et olsaydım sucuklara
Yem olsaydım cucuklara
Boynu bükük çocuklara
Keşke baba olmasaydım

Olsa bile amaçlarım
İlk adımda yamaçlarım
İşte delil ak saçlarım
Keşke baba olmasaydım

Ne kasaba ne de köyde
Yaşadığım herbir yerde
Kısacası bu devirde
Keşke baba olmasaydım

Her tarafta pas ile kir
Kul kulları görür hakir
Ama zengin ama fakir
Keşke baba olmasaydım

Kar altında kalsaydımda
Eriyip su olsaydımda
Her belayı bulsaydımda
Keşke baba olmasaydım

Arzularım değildi çok
Kısmetime düştü hep yok
Daha kendim olmadan tok
Keşke baba olmasaydım

Murat Demir

Leave a Reply

Tag Cloud

