sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Şikayetim Var Anne

Şikayetim Var Anne
Sevda yüküm çok ağır
Taşıyamaz oldum anne
Omuzlarım yara bere içinde
Aşk yolunda bitap düşmüş bir hamalım anne
Yoruldu kol kanadım bitti tükendi takatim
Yaşayan bir ölü oldum anne
Riyakarların meclisinde kalmadı saadetim
Suratımdan düşen bin parça sanki anne
Ben böyle değildim
Bir acayip oldum anne
Ne aslan aslanlığını yapıyor
Ne de tilki kurnazlığından vazgeçiyor anne
Yapay ortamlardan sıkıntılarım var
En geniş mekanlarda bile yüreğim daralıyor anne
Ölüm istenmez ama ben istiyorum bazen
Gönül tarlalarımı çoraklaştırdılar anne
Gül bahçelerimin bülbülleri muhacir oldu
Meydanlar uğursuzluk simgesi baykuşlara kaldı anne
Nisan yağmurları bardaktan boşalırcasına yağmıyor artık
Kanlara su karışmış anne
Birileri bulandırıyor gönül pınarlarını
İnsan görünümlü canavarlardan çekiniyor korkuyorum anne
Yazdıklarımı bile anlayamaz oluyorum
Bal dökülmesi gereken dillerden zehirler dökülüyor anne
Bilim adamlarının içindeyim ama
İçi boş sıfatları beni derinden yaralıyor anne
Enaniyet atından inmiyorlar
Habire kırbaçlıyorlar anne
Hakkaniyetten çok uzaklar
Mesleğinin hakkını verenlere tuzaklar kuruluyor anne
Şikayetlerim var ama kime arzedeceğimi bilmiyorum
Çünkü herkes topu birbirine atıyor anne
Çünkü herkes kendini yağ misali su üstüne çıkarıyor
Herkes ideailist olup çıkıyor karşıma anne
Kendileri nimetlerin içinde boğuluyorken
Bana sabret senin imtihan böyledir diyorlar anne
Yani anlayacağın işin kolayına kaçıyorlar
Bana gelince herkes Hz Ömer oluyor anne
Hakperest ve hakkaniyetçi olmak böyle midir
Aslında böyle yapmakla kendilerin kandırıyorlar anne
Ama içtimai hayatta onlarca örneklerini görüyorlar
Buna rağmen akıllanmıyorlar anne
Tek güvencem var o da Allah c.c Adil ismi ve mizandır
Anne amacım seni üzmek değil
Üzdüysem hakkını helal et anne
22/Ekim/2009

İbrahim Halil Demir

Leave a Reply

Tag Cloud

