sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Susmuyor Yüreğim Baba
Hep karanlık mı olucak evimiz
Neredesin baba her yer sessiz
Gece yine insafsız, ben ümitsiz
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba.

Nerelerde bıraktın eski seni
Hangi deniz çaldı ümitlerini
Artık biri bozsun sessizliği
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba

Durdur rüzgarı esmesin üzerimize
Artık kararmasın rüyalarım ne olur baba
Sessizlik hükmetmesin yüreğine
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba

Üstüme geliyor acımasız yağmurlar
Islanıyorum baba, üşüyorum, ağlıyorum
Sanki yeryüzüne değil yüreğimeydi korkusuz damlalar
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba

Kalbim gençliğe susadı umutsuzluk bağrımda
Korkularım oldu yoldaşım gecenin karanlığında
Kimse görmedi gözyaşlarımı, isyanlarımı
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba

İstemiyorum yağmasın kar olmasın beyaz
Terk etmesin yıldızlar gökyüzünü
Unutmayalım güneşe verdiğimiz sözümüzü
Elimde değil, susmuyor yüreğim baba

Seda Ağyar

Leave a Reply

Tag Cloud

