sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Basen bölgesinde ki yağalrı eritmek o kadar da kolay değildir. Zira bu denli zor olan basen bölgesi eritme teknikleri hakkında siz Melek‘lerimize bilgiler sunmak istiyoruz.

basen Basen eritme teknikleri

Basen eriten diyetler sayesinde, basenlerinize elveda diyebilirsiniz artıkın. Geniş kalçalar ve aldığınız kıyafetler üzerinizde istediğiniz gibi durmuyor mu ? Yapacağınız “basen eritme diyeti” ile birlikte “basen eriten egzersiz programı” sayesinde basenlerinizden kurtulmanız mümkün.

Sporu hayatınıza katarak, basenlerinizi eritmeye başlamalısınız. Spor salonların da çeşitli spor ürünleri satan yerlerde, basen eritmek için aletler vardır. Bu aletler ile basenlerinizin hızlı incelmesini sağlayabilirsiniz. Ama böyle bir imkanınız yok ise, düzenli spor ile bunun üstesinden gelebilirsiniz. Bisiklet binerek, ve basen egzersizleri yaparak bununla birlikte bazı diyet önerilerini de dikkate almanız gerekiyor.

Öncelikle yaşınız, boyunuz ve ideal kilonuza göre günlük almanız gereken kalori miktarını öğrendikten sonra, bu kalori oranında günlük olarak bir beslenme listesi oluşturmalısınız. Beslenme listesinde yağlı yiyecekler, kızartmalar, hazır gıdalar gibi ürünler yer almamalı diyet dostu besinler tercih edilmelidir.

Bunun yanı sıra “basen eritmek” için müslis hazırlayabilirsiniz. Müslis nedir ? Müslis, tadı oldukça lezzetli ve içinde badem ve kurutulmuş meyvelerle birlikte hazırlanmış çok yararlı ve faydalı bir besin kaynağıdır. Bu karışım sayesinde basen bölgenizin eritilmesi hedefleniyor.

Müslis yapmak için gerekli olan malzemeler ; Bir fincan buğday, bir fincan kuru üzüm, bir fincan kuru kayısı, bir fincan ay çiçek tohumu, bir fincan badem, ikin fincan yulaf tanesi, bir fincan fındık ezilmiş, yapılan tüm malzemeleri blenderdan geçirdikten sonra elde ettiğimiz karışımı 10-11 ayrı parçaya bölün daha sonra her bir bardağa diyet süt ekleyerek bu karışımları tüketiniz. Her gün bir porsiyon yeterlidir. Spordan önce alınması tavsiye edilir.

Örnek basen diyeti nasıl olmalıdır ?

Sabah kahvaltısı : Sabah yağsız 250 ml süt, bir adet haşlanmış yumurta, bir adet domates, bir dilim kepekli ekmek ve üzerine bir porsiyon müslis içilebilir. Kahvaltıdan ardından bisiklet, yada çeşitli egzersiz hareketleri yapılmalıdır.

Öğlen yemeği; Bir fincan yeşil çay, bir kase lahana çorbası, mevsim salata ve bir kase yoğurt tüketebilirsiniz.

Akşam yemeği; 150 gram tavuk haşlama, mevsim salata ve mevsiminin meyveleri tüketilebilir.

Böyle bir beslenme gününde muhakkak spor yapmalısınız. Basen eritici egzersizleri tekrar etmelisiniz. Haftalık olarak 3-4 gününüzü basen egzersizlerini ayırarak, 1-2 ayda basenlerinizden kurtulabilirsiniz. Bu hareketlere örnek olarak aşağıdaki basen hareketini her gün sağ bacağınızla 100 adet sol bacağınız ile 100 adet yaparak başlayabilirsiniz. Bu rakamları kendi bünyenize göre belirlemeniz de fayda vardır. basen
Örneğin başlarken, vücudunuzun hareketsizliği ve bu hareketi yapmamasından dolayı zor gelebilir. Fakat zaman ile yaptıkça hareket sayısını çoğaltarak, basenlerinizin yandığını hissedene kadar devam edin. Sağlıklı günler.

Basen eritme teknikleri

Tag Cloud

%d bloggers like this: