sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Bu zamana kadar gelen bir bitkilerden zayıflama teknikleri ve püf noktaları elbetteki kulağımıza çalınmıştır. Bu bitkiler ayrıca keşfeder ve ayrıca inceleriz. Zayıflamamıza ne kadar katkısı var yada ne kadar yok iyice irdeleriz. Sağlığımız için önemli olan ve kullanacağımız hatta üç kere belki tüketeceğimiz günde besini bilmemiz gerek.

Ne kadar yarar alırız ya da zarar alır mıyız diye bilmek gerek. Ben yazımda bazı kesimlere genel olarak hitap edeceğim. Düşünce olarak kendinlerini değiştirmelerini istiyorum. Bazı bayanlarımızda sebzelere karşı bir düşmanlık gibi huylar kulağıma geldi ve okudum da. Ne kadar yanlış. Zayıflamak istiyorsak elbette yararlanmamız gereken en temel ve en bize yardım edecek şey sebzelerdir.

Sebzeler olmadan iyi bir sağlıklı kilo veren kişi görmedim ben. Mutlaka bir sorun yaşarsınız. Ya aldığınız kilolarınızı geri alırsınız ya var olan kilonuzdan yukarı kilolara çıkarsınız yada midenize birşeyler dokunmaya başlar ağrılar yaşarsınız gibi örnekleri elbette çoğaltmak mümkündür.

Tarayıcınız bu resmin gösterilmesini desteklemiyor olabilir. Sebzelerle dost olmak için ve onların güzelliklerinden istediğimiz derecelerde faydalanabilmek için öncelikle nasıl pişireceğimizi bilmemiz gerekmektedir. Hangi sebzeyi hangis ebzeyle ne şekilde ve nasıl pişireceğimizi eğer bilirsek herşey daha kolaylaşacak. Nasıl mı. Neyi ne zaman tükeceğinizi bilmek size çok faydalı olacaktır.

Sebzelerden gerçekten yararlanacak ve etkilerini görür derecelere geleceksiniz. Birazda şimdi yemeklerde kullandığımız sebzelerimizin pişirilme şekillerinde bilgilere geçelim. Yemeklerde sebzeler nasıl kullanılmalı ne kadar pişirilmeli çok pişirmenin zararları var mıdır gibi soruların cevapları.

Yeşil olan sebzeler: Onlar en temel ihtiyaçlarımız gibi. İçerdiklerini sayesinde dikkat olarak unutkanlık olarak ve dinçlik dirayet olarak kalkınmayı sağlıyoruz bedenimizde ve tamamende midemizin dost olan yiyecekleri arasındalar. Renk olarakda istediğinizi yada ihtiyaç olarakda isteklerinizi belirledikten sonra tüketebilirsiniz.

Ne kadar iyi bir sebze tüketicisi olursak o kadarda rahat o kadarda sağlıklı bir hayat süreceğiz demek anlamına gelmektedir. Bu sebzeleri pişirirken mutlaka ama mutlaka kısık ateşte pişirilmeli. Yarım saat kadar pişirilip arada 15 dakika sonra sadece tencerenin kapağı açılıp kontrol edilmelidir.

Sebzeler genellikle çok parçalanmadan pişirilmeye çalışılmalıdır. Ve bununla beraber de çok pişirmek konusunda diyeceklerim yemek yenir karnınızı doyurur. Fakat vitamin olarak size vereceği yarar olarak malesef tükenmiştir.

Hangi bitkiler zayıflatır?

Advertisements

Tag Cloud

%d bloggers like this: