sağlık, kadın, hastalıklar, cilt bakımı, sağllık haberleri, sağlık bilgileri, çocuk, pspikoloji

Bir çok kadın, kalça ve basenlerinin vücudunu orantısız kıldığından şikayet eder. Ayrıca her diyette, kalça ve basenleri forma koymakta yeterli olmayabilir. İşte size kalça ve basenleriniz için etkili bir diyet Melek‘ler.

Beslenme ve Diyet uzmanı Aylin Yılmaz, kalça ve basen sorunu yaşamamak için beslenmede dikkat etmeniz gerekenleri açıkladı.

kalca6 Kalça ve basen eriten diyet

Bölgesel kilolarda sadece yedikleriniz değil genetik aile yapısı da önemlidir. Öncelikle günlük su tüketiminizi günde 2.5 litreye sabitlemelisiniz. Bunu gün içinde belirli aralıklarla içmelisiniz.

Hızlı yemek yememli ve mutlaka kahvaltı yapmalısınız.

Ara öğünü alışkanlık haline getirin. Özellikle aralarda kuru/taze meyve, kepekli bisküvi veya kepekli tost gibi rünleri bol su ile tüketmelisiniz.
Ara öğünleri kuşluk, ikindi ve gece yatmadan bir saat önce yiyebilirsiniz.

Karbonhidratlı gıdalar; Unlu mamuller, makarna, pirimç, buldur, patates, ekmek çeşitleri, tahıllar vb yiyeceklerdir.

Proteinli gıdalar; Et, balık, yumurta, süt ürünleri gibi hayvansal ürünlerle, fındık, bakliyat gibi bazı bitkisel ürünlerdir.

Proteinleri akşam 17:00′den sonra fazla tüketmemelisiniz. Haftada bir, iki kere akşam tüketebilirsiniz.

Proteinin sindirimi uzun sürer ve geç saatlerde tüketmek yağlanmayı artırır. Genellikle sabah ve öğle saatlerinizde protein alabilir akşam saatlerinde ise bitkisel protein alabilirsiniz.

Karbonhidratlı besinleri çok hareketli bir günde artırabilir araya bolca meyve tüketebilirsiniz. Gün içinde hiç hareket etmeyecekseniz günde 4 dilimden fazla ekmek tüketmeyin ve genellikle 3 meyve ile sınırlı kalın. Spor yaptığınız günlerde kendinizi biraz şımartabilir, makarna tüketebilirsiniz.

Kalça ve basen eriten diyet

Advertisements

Tag Cloud

%d bloggers like this: